NU KAN JA PUSTA UT!

Nu har jag skickat in lite arbeten och kan äntligen chilla lite, egentligen inte men de känns skönt att lägga plugget åt sidan just ikväll! Jag hade verkligen ingen aning om att de kunde va så jävla mycket plugg på BF liksom, de ska ju va chill linje? De verkar tydligen bara vara på min skola som de e så mycket plugg på BF också... :( 
Nu är de egentligen bara en uppgift i svenska som jag ska lämna in (lämnade in den men blev ombedd att göra om) och sedan är de en läsuppgift som ska redovisas någon gång efter alla nationella i svenska så jag har varit och lånat mig en bok på biblioteket idag - STORT!
Hade tänkt lägga mig i sängen och läsa lite nu så att jag äntligen kan göra en uppgift med övriga klassen och inte hamna efter, och den andra svenska uppgiften får jag ta itu med någon annan dag. Nationella läs är på tisdag nästa vecka och skriv på torsdag - för er som va intresserade! Nä nu får ja sluta snacka om plugg :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0