NU DRAR VI ETT STRECK ÖVER DET HÄR

om det är så som han säger, att han älskar mig. då kommer vi ses igen och kanske till och med bli tillsammans. men det är så mycket som måste läka och så mycket som måste sägas för att det ens ska kännas okej igen.
han valde någon annan framför mig, någon som han brukade tycka om lika mycket som han påstod att han tyckte om mig. han slutade höra av sig och när han hörde av sig var han dryg och känslokall. han slutade sakna mig och det gjorde att jag slutade sakna honom.
han spelade någon han inte ens var, han låtsades vara mycket tuffare än han var innan. Jag gav han allt men han kastade det i ansiktet på mig. Jag brydde mig alldeles för mycket om honom och jag gjorde allt för att få honom att må bättre. 
Droppen var när han sov med sitt ex och de två skrattade åt mig där jag satt och grät i telefonen...
Du var de bästa som hände mig,och så skulle det ju alltid vara.
Du är det absolut bästa som hänt mig, men också det sämsta - jag känner en sån smärta som jag inte ens visste existerade.

Kommentarer
Postat av: Keela❤

Det finns inte ord för hur mycket jag älskar dig och det finns ingen gräns för hur långt jag skulle kunna gå för din skull.
Du vet vart jag finns om det är någonting, vad som helst, glöm aldrig det ❤

2013-04-28 @ 23:24:05
Postat av: JohannaOfSweden ★

Du vet vart du har mig hjärtat ! <3

2013-05-03 @ 22:27:56
URL: http://johannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0