min fina älskling


Sådär känner jag mig lite nu, dubbel..eller försöker i alla fall vara det.
Jag vill vara på flera platser samtidigt, eller i alla fall finnas där för dig medans jag måste göra annat.
Jag ser att du är trasig, att ditt liv bara är i en enda stor röra.
Jag försöka läka och hela, jag försöker finnas till.
Du sa att du visste att det inte är lätt att vara med dig, och jag kan nog hålla med.
Men det är dig jag VILL vara med, det är jag så jävla säker på.
Du är den där pusselbiten som fattades, du är den där biten som gjorde allt bra igen.
Jag vill få dig att må bra, jag vill läka dig.
Samtidigt måste jag vara stark och inte allt för känslig. Jag måste vara glad och inte grinig.
Jag måste låta dig andas fast samtidigt inte släppa dig helt. Jag måste älska dig utan att kväva dig.
Du är den där personen som jag älskar så himla mycket, och just nu känner jag mig dubbel.
Eller åtminstoende vill jag vara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0