IM SORRY!

Jag har fått in flera mail ifrån olika tjejer som önskar en design eller en header och jag har tänkt ta på mig massa tid för att sitta med just era designer eftersom jag vet hur viktigt det är med en fin design som bloggare.
Sanningen är att jag tyvärr inte har tid eller ork just nu. Nu har jag lov och är inte nära datorn lika mycket som jag brukar vara och jag känner inte heller att jag vill planera mitt lov EFTER hur många designer jag MÅSTE göra. Nästa vecka har jag nationella prov i svenska och är antagligen rätt upptagen då också. Vi får se, men jag kommer lägga upp just denna bilden igen utan ordet tyvärr över hela bilden, när ni ser den DÅ kan ni maila mig igen så hoppas vi på bättre resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0