..


Idag när ja kom hem så diskade jag och sen var idéen att jag skulle städa rummet men var helt slut i kroppen. 
Humöret för tillfället är blandat, jag mår både bra och dåligt. Jag önska att jag kunde få allt jag vill här i världen, som när man träffat en person som man tycker mycket som man önska kunde vara så där bra HELA TIDEN. Alla har ju brister, det har ju jag också. Men jag antar att man har otroligt höga förväntningar på folk som man litar på och tycker om.Jag saknar nu när jag lämnat, men samtidigt vill jag ha en tuff mur och låtsas som att jag inte saknar honom alls och att sova utan honom kommer vara en bra sak för oss båda. Jag vet inte vad som händer, och den ovissheten suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0