ELLOO

Vart pyttelite mellanrum mellan inläggen, men jag har faktiskt inte hunnit blogga!
Tror inte att de e någon nyhet att jag älskar hallon soda, så förut när jag var i affären med killen så hittade jag världens sötaste 33cl burk med just hallon soda!! (fanns ju frukt soda osv också ...) och nu kommer framförallt keela svimma av , men det var PREMIER dricka... shit , läskigt att ens säga de själv. Ja jag erkänner, jag köpte sån dricka. Och ta inte illa upp ni som brukar köpa de - min familj har alltid gått före kvalite före kvantitet.
Kan inte blogga från mobilen för appen är jätte kaos, så de fick bli en jätte dålig cam bild men när appen funkar igen ska ja visa igen, jääätte söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0