BORDE FÅ PRIS

Förlåt om bloggningen idag hittills bara har innehållt plugg , plugg och mera plugg!
Men jag borde helt seriöst vinna ett jävla pris för att jag har då fan aldrig pluggat såhär mycket på så kort tid, vad händer med världen? Jag har nog aldrig gjort såhär många powerpoints som jag gjort under dessa 2-3 dagarna. Nu är jag helt slut, har skrivit ett arbete, gjort en powerpoint och ännu en powerpoint så hoppas att redovisningarna imon blir helt OK! 
Nu hade jag tänkt stänga av skoldatorn och sätta på en film o mysa med min kille, godnatt på er! <3
Gammal bild

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

härlig bild

2013-04-10 @ 13:21:01
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0