Min sumering av året som är!

Åh va jag saknar sommarlovet, jag gjorde ändå inte överdrivet mycket saker men ändå så känns de som ett av dom bättre sommarloven? 
Förra året var jag mycket med mitt ex och sen var jag med kompisar och that's it i princip. Detta året spenderade jag väldigt mycket med släkt på Orust, vid havet och en gång hängde ju till o med bästisen med :D
Sen åkte vi ner till karlskrona och gick på hasslöfestivalen som nästan är som tradition nu för mig, brorsan och farsan! Mycket bra musik, fina pojkar och god mat!!
Spenderade SJÄLVKLART resterande av lovet med b.la skånepojken Jerry, kompisar och söta pojkar. Var detta årets sommarlov något utav era bästa? jag hade iaf himla bra och nästa år får vi hoppas på bättre? Lite sumering av året som gott hittills (festivalbilder också givetvis)
jag piercade både tragus & tungan detta året! tragus gjorde jag i mars/april och tungan för lite mer än 1 månad sen! Jätte nöjd med båda givetvis, och naveln gjorde jag ju typ 2010!
Det blev även många sånna bilder..
Jag drack mycket choklad, läste tidningar&böcker och lyssnade på bästa Melissa Horn! 
+ fun fact : Gått på 3 Melissa Horn konserter, och de e något av de bästa som hänt i mitt liv!
I februari gjorde jag och mitt ex slut efter 1 ½ år tillsammans, glad att vi kan snacka och va vänner idag!
(man kan ju inte alltid räkna med att bra saker ska hända under året och trust me, detta är nog året jag mått absolut SÄMST, men ändå mått så himla bra)
Jag var blond större delen av året! Sen framåt hösten färgade jag brunt igen! På sommaren trivs jag bäst i blont men tycker att de e så extremt jobbigt att behöva färga hela tiden :( Och man får faktiskt mer uppmärksamhet som blond, speciellt på Gothia när killar från hela världen kommer ;)
Var i Sthlm, en underbar stad! Ska nog bo där en vacker dag, trorja!
En Melissa Horn konsert som jag hade fått i julklapp av brorsan, så underbar!
Spenderade som jag nämnde mycket tid på Orust, bor så nära havet när jag är där!
Var som jag nämnde även på Hasslöfestivalen! De bästa var hoffmaestro som röjde ALLT! sen var även loreen där m.m
Firade min födelsedag med nära vänner och Jerry från skåne kom även och va med! Hade på mig mina underbara knästrumpor, in love with them! Men som ni ser på bilden till vänster så spårade det lite, sprang ute i short för att hitta folk och bara komma ut typ, somliga spydde också HAHA (inte jag) men de var ändå rätt chill med spel osv!
Min absolut första bebis och min finaste prinsessa gick tyvärr bort också, och bara ni med djur / haft djur som gått bort kan förstå den smärtan, deppade så otroligt länge för de och gör även än idag!
Tog oändligt mycket egobilder som den sanna tjej jag är!! Ni vet när man tar 20 bilder och 1 blir bra? Hahah, men kan verkligen inte låna ut min mobil till något för jag har så mycket fula/skämt bilder på mig så det är pinsamt..
-
Det är lite om hur mitt år har varit, tycker själv det är kul att se sumeringar i bilder så hoppas ni gillade de! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0