JAG PROVOCERAR INTE!!

skrev lite med en tjej förut som tyckte att jag ville provocera när jag skrev att jag vill gå ner i vikt, wtf?! Att jag vill träna och gå ner i vikt är ingen hemlighet , men nu vet hon saker som inte ens ja visste om - vadå provocera ? Jag tycker personligen att jag skulle må bättre om jag går ner dom där extra kilona man får av godis o läsk och allvarligt så är de en kamp att äta mindre sånt för det ger mig så mycket energi när jag praktiskt taget knappt orkar krypa. Jag tycker inte att jag tjock om man jämför med alla andra tjejer i t.ex Sverige men jag tycker att jag tjock om ja jämför med mig sjäc för kanske ett år sen?jag vill se ut som ja sett ut innan, och jag vet typ kändisar och sånt som säger att dom väger typ 10-20 kilo mindre än mig och enligt mig är dom så jävla fina så jag vill helst gå ner 10-20 kilo fullt seriöst men tro mig, de kommer bli en kamp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0