I WANNA TALK 2 YOU GUYS

Antar att detta blir ett av dessa inlägg som man egentligen inte vill skriva.. 
Men det är mycket jag vill förändra med min blogg, mycket! 
Och vet ni vad? Folk har slutat uppskatta vad jag gör för dem, alltså när det gäller bloggdesign m.m. och det tycker jag är jätte synd, jätte tråkigt.. Jag tycker att det minsta man borde få är ett tack efter att man spenderar flera timmar på någons design och framförallt att man gör det GRATIS! Förr älskade jag att hjälpa er läsare som ville att jag skulle designa era grymma bloggar och innerst inne gör jag fortfarande de, men fortfarande RIKTIGT synd!! :(
-
Sen när det kommer till förändringen så har jag en bild på hur jag vill att min blogg ska vara, och det har jag alltid haft men ändå så blir det alltid något annat i slutänden.. Visste ni om att denna bloggen var menad som inspirations blogg och inget annat egentligen? Nu tycker jag inte att det finns någon inspo här alls, och jag önska att det gjorde de..
jag hade en idé om att jag skulle fixa alla inlägg på ps (photoshop) och lägga mängder med tid och kärlek på varenda litet inlägg med text och bild och jag tycker att min blogg är rätt död...
-
Emellanåt fixar jag bra inlägg där jag gör bilder/collage på ps och skriver något som ändå är bra, ibland lägger jag in  inspo inlägg, fixar musik, skönhetstips, mode osv och det är PRECIS de man ska se de när man går in på min blogg!! Men jag har inte alltid tid och för att fylla de timmarna då jag inte har tid med värdefulla inlägg så lägger ja upp meningslösa inlägg via mobilen istället.. inget fel på mobiluppdatering men de inläggen JAG lägger upp därifrån har ingen mening alls, tyvärr..
-
Är ni med och hjälper mig? För ibland känner jag mig inte motiverad alls, men jag vet att ni otroligt fina läsare är där ute i Sverige (vart ni än befinner er) och jag ber verkligen om ert stöd just nu (för jag har de inte så lätt just nu) och jag behöver motivation och framförallt FÖRSLAG!!
-
KOM MED FÖRSLAG, VAD VILL JUST DU!? LÄSA PÅ MIN BLOGG?? 
För detta är inte bara min blogg, det är ni som är med och skapar den och utan er vore detta absolut ingenting och vet ni vad? Ni är så jävla bäst <3

Kommentarer
Postat av: friidaa

Bellz, din blogg är hur fin som helst o hur bra som helst! Jag älskar den och dina headers du gör är otroligt fina! Du skulle inte vilja göra en ny till mig?(a) jag älskar dig goding <3

2012-11-16 @ 22:21:25
URL: http://www.nattstad.se/fridagustavssson
Postat av: Amanda W

Tycker att det är as kul med bilder osv! Dina skyltar i ps är jätte fina! Go girl :)

2012-11-16 @ 22:55:14
URL: http://amandawesterlunds.blogg.se
Postat av: Keela

Tjena snygging!

lite mer inlägg som du lägger ner tid på hade ju varit kul, samt videobloggar så får världen se din underbara humor in action liksom.
Men detta är ju självklart vad du ska göra när du har tid och lust med det, annars blir de inge bra vet du!
Annars tycker jag att din blogg är perfekt precis som den är, den är väldigt mkt "du" på nått sätt :)

2012-11-17 @ 00:15:25
Postat av: johanna ,

Bella , din blogg är bäst !
Tycker det är kul när du visar hur du sminkar dig , du vet som du gjorde förut? Å outfits , å skyltar som du du är så duktig på att göra , å mycket bilder ,sen var de kul när du hade små tävlingar å så vann man en länkning , du vet ? Det var kul! Alltså bella din blogg är så grym redan så :D ! <3

2012-11-18 @ 23:22:59
URL: http://johannaevaamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0