VILL BARA SÄGA ATT JA INTE GLÖMT BORT DIG..

"Du är liksom en del av min vardag, den viktigaste delen faktiskt och jag vill aldrig förlora dig för ah, jag Älskar dig så otroligt jävla löjligt mycket, simple as that. Nu när jag förstår dig på riktigt så vill jag så gärna ge oss en sista chans  jag vet att vi kan klara av det om du bara vågar ge mig en chans till och om du känner att det ens är värt det längre. Du förstår inte hur gärna jag skulle vilja prata med dig just nu, det har jag velat göra hela dagen men jag var ute och handlade förut och såg att du hade ringt, kul att man missade det Zzz... Men om jag fick chansen nu att fråga dig på samma töntiga gulliga sätt som sist, "Bella vill du bli tillsammans med mig?" så skulle jag ta den, även fast jag har vetskapen om att jag kanske skulle bli sårad och att du sa nej, men jag behöver verkligen dig i mitt liv, så jävla badly, och just nu så är det bara hoppet av att du inte sagt att du är 100% säker på att du och jag går skilda vägar som driver mig framåt..."
 

Kommentarer
Postat av: Kompakt

Kompakt här! Vi Vill bara tipsa om våran julkalender! Där det vi kommer ha tips och videos men även några GRYMMA TÄVLINGAR!
Så kolla in den varje dag fram till jul för att kunna ta del i våra tävlingar och andra skojigheter!

2012-12-02 @ 15:28:30
URL: http://kompakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0