PLUGGAR

Det är fan inte ofta jag pluggar.. Men nu måste jag , har så himla mycket till denna och nästa vecka! Idag hade jag ett prov och en redovisning oh på torsdag har jag prov.. Nästa vecka ska jag ha lämnat in 5 läsloggar, 1 argumenterande text och hålla ett argumenterande tal. Och allt hat åt de människor som skrattar åt att ja går barn och fritid och allt hat åt de som frågar varför jag går BF när jag hatar barn : MAN MÅSTE INTE ARBETA MED BARN FÖR ATT MAN GÅR LINJEN BARN OCH FRITID , är ni helt tappade eller? Man jobbar med människor, barn, ungdomar , vuxna och gamla?!! Jag kan fan bli polis om jag vill, sen att man KAN jobba med barn om man vill är ju en annan femma. Orkar inte HAHAH - sur tjej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

seg vecka!!

2012-12-11 @ 20:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0