GRATTIS BÄSTAVÄN

GRATTIS MIN UNDERBARA BÄSTAVÄN!
Nu fyller du HELA 17 år!? herregud , gammal tjej nu ;)
Känns som jag har känt dig i en livstid och egentligen är det faktiskt så.
Vi umgicks när vi var mindre och sen avtog det eftersom du bytte skola, men sen slogs våra skolor ihop och det fanns både för- och nackdelar med det. Du var den absolut största fördelen , för mig. Du räddade mig Mikaela, på riktigt! Jag befann mig i någon mörk jävla period som jag inte klarade mig ur själv, vet du om att du är anledning till att jag slutade skada mig själv? Du fick mig att må så himla bra och du tog liksom upp mig, även fast du själv inte alltid mått så himla bra.
Jag vet att jag inte är så superduper bra alltid, jag har mina dåliga sidor som alla andra, men jag har försökt att stötta dig i allt och försökt visa hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig.
Du är värd precis ALLT, och det hoppas jag att du får, allt som DU vill ha och behöver. Jag är så glad att jag träffade dig och fick lära känna dig och jag VET att vi kommer hålla så himla länge för vänner som du, det är inte vänner man släpper, och vi har gått igenom så mycket och hittat på så mycket tillsammans.
Du hjälpte mig att övervinna rädslor, vi ställde upp och träffade varandra sent på kvällen/natten bara för att trösta varandra även om det var skola dagen efter. Du och din familj öppnade upp ert hem när jag behövde ett ställe att bo på och framförallt så har jag så himla roligt med dig, för du förstår mig på ett sätt som inte många andra gör. Som du själv säger, antingen så hatar man eller så älskar man mig, för jag har en personlighet som är helt sinnessjuk men jag är okej med det, vet du varför? För du accepterar mig för den jag är. Och det är inte många som gör det, men det finns ett antal av er, vet inte om det ska vara en positiv grej eller en negativ för ibland orkar jag inte ens med mig själv, haha.
Och det roliga är att 99,9 % av tiden så skrattar du ÅT mig och inte MED mig , men jag bjuder på det, och jag vet att jag är så sjukt jävla blond och blåst men du glädjer dig åt det och se de såhär - du kan känna dig otroligt smart.
Jag tror att vi stärker varandra väldigt mycket, inte för att vi är något vidare biff krim starka (HAHA) utan för att vi kompleterar varandra och förstår varandra. Du är något av de bästa som hänt mig, och att du kallar mig bästavän - det värmer, det stärker och det känns så jävla bra för jag kan inte kalla dig annat än min bästavän, för det är PRECIS vad du är.
Jag älskar dig till rymden och tillbaka, fast ännu mer än så. Du betyder A-L-L-T för mig fast betydligt mycket mer. Jag är glad att jag får vara en av de människor som får vara med och fira dig, för nu är du ju stor (gammal och inte lång, för det är du då fa'an inte HAHAH)

Grattis bästavän, 17 år - krim - dvärg - jag älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0